Najčastejšie otázky

Aké sú možnosti doručenia a ich ceny?

Kompletný prehľad dopravcov, cien a podmienok doručenia nájdete >>> TU.

 

Akými spôsobmi môžem zaplatiť za objednávku?

Podporujeme viacero platobných možností vrátane online platieb aj dobierky. Viac info nájdete >>> TU.

 

Ako zistím stav mojej objednávky?

Ak ste prihlásený, aktuálny stav objednávky si overíte vo svojom účte v časti "Moje objednávky" >>> TU. O priebehu vás informujeme aj e-mailom. Sledovanie zásielky je možné aj cez stránku dopravcu.

 

Kedy dostanem faktúru za nákup?

Faktúru zasielame e-mailom hneď po tom, ako odovzdáme balík kuriérovi.

 

Ako rýchlo balík dorazí?

Objednávky zvyčajne odosielame do 24 hodín od ich potvrdenia.

 

Máte kamennú predajňu, kde si môžem tovar pozrieť?

Áno, radi vás privítame v našej kamennej predajni v Bardejove. Adresu, otváracie hodiny a ďalšie info nájdete >>> TU.

 

Vzťahuje sa na tovar záruka?

Áno, všetky produkty sú kryté zákonnou záručnou lehotou 24 mesiacov.

 

Nevyznám sa - pomôžete mi s výberom?

S radosťou! Naši odborníci sú pripravení pomôcť vám vybrať ideálny produkt. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom >>> TU.

 

Dá sa objednať aj telefonicky?

Samozrejme. Stačí nám zavolať na telefónne číslo uvedené >>> TU a objednávku spoločne vybavíme.